Google+

Reklamationsret

Du har 2 års reklamationsret. Såfremt du skulle være uheldig at modtage en forkert vare i forhold til din bestilling eller en

beskadiget vare, skal du reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder

anses reklamationen for værende rettidig. Reklamationer kan meddeles på telefon 35346700 eller pr. e-mail:

info@karto.dk. Du kan udnytte reklamationsretten ved at sende varen retur eller møde op på vores fysiske adresse og

reklamere der.

KARTO
H. C. Ørsteds Vej 50 C
1879 Frederiksberg C

Vi betaler naturligvis dine forsendelsesomkostninger, hvis du er nødt til at returnere en forkert eller beskadiget vare. Vi forbeholder os ret til at afhjælpe en mangel/erstatte med en ubeskadiget vare fremfor at betale købssummen tilbage.

Når du handler på karto.dk, gælder dansk rets almindelige købe- og aftaleretlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb. Som forbruger er du derfor beskyttet af den gældende lovgivning på området, dvs. primært Købeloven og Forbrugeraftaleloven.

Mere information

Er du interesseret i yderligere information om sikkerhed og betaling i forbindelse med e-handel, kan du finde relevante oplysninger her:

Forbrugerrådet: www.fbr.dk

Forbrugersikkerhed: www.forbrugersikkerhed.dk

Forbrugerombudsmanden: www.net-tjek.dk


DankortEuroCard / MasterCardJCBMaestroVisaVisa Electron